Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Właścicielem i operatorem serwisu internetowego ChinaGo.pl (zwanego dalej: „Serwisem”)
jest przedsiębiorstwo BLUESUITCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (NIP:
6772453064, REGON: 386055909), ul. Josepha Conrada 51, 31-357 Kraków (dalej:
„Sprzedawca”). - Klientami Serwisu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne oraz osoby prawne, a także jednostki
organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (dalej: „Klienci”). - Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, zasady składania i przyjmowania
zamówień, a także zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oferowanych przez Serwis.
Każdy Klient z momentem podjęcia czynności zmierzających do złożenia zamówienia
zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Składając
zamówienie, Klient potwierdza, że zapoznał się z jego treścią oraz zaakceptował jego
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. - Prezentowane w Serwisie ogłoszenia, cenniki, reklamy i inne informacje nie stanowią oferty
w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16
poz. 93 z późn. zm.). Są one wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy skierowanym do
Klienta.
§2 Obowiązki Klientów
- Każdy Klient ma obowiązek:
1) podawania w celu potwierdzenia swojej tożsamości pełnych i prawdziwych danych;
2) wywiązywania się ze zobowiązań względem Sprzedawcy;
3) korzystania z Serwisu w sposób nieingerujący w jego funkcjonowanie oraz zgodny
z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polski oraz
postanowieniami niniejszego Regulaminu;
4) niedostarczania i nieprzekazywania za pośrednictwem Serwisu treści prawnie
zabronionych;
5) nierozpowszechniania komercyjnie własności intelektualnej, powstałej w wyniku
wykonania zlecenia przez Sprzedawcę. - Rażące nieprzestrzeganie obowiązków, o których mowa w pkt. 1, oprócz odpowiedzialności
prawnej może skutkować również czasowym lub trwałym uniemożliwieniem Klientowi
dostępu do zasobów Serwisu.
§3 Usługi oferowane za pośrednictwem Serwisu
- Serwis oferuje możliwość składania przez Klientów zleceń na następujące usługi świadczone
przez Sprzedawcę:
1) wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert na usługi transportu towarów świadczone przez
podmioty trzecie;
2) transport towarów;
3) wyszukiwanie dla Klienta towarów na rynku chińskim według określonej przez niego
specyfikacji;
4) zakup towaru na rzecz Klienta;
5) przygotowanie tłumaczeń na żywo w trakcie spotkań biznesowych oraz tłumaczeń
dokumentów i innych materiałów;
6) badanie chińskiego rynku;
7) organizacja importu towaru z Chińskiej Republiki Ludowej. - Zlecenia mogą być składane pisemnie, drogą mailową lub za pomocą formularza dostępnego
w Serwisie. Zlecenie uważa się za przyjęte przez Sprzedawcę z chwilą skierowania do Klienta
jednoznacznego potwierdzenia drogą mailową lub telefoniczną, pod warunkiem zapoznania
się i akceptacji Ogólnych Warunków Umów (kliknij tutaj) przez Klienta. Sprzedawca zastrzega
sobie prawo odmowy przyjęcia zlecenia bez podania przyczyny. - W przypadku zleceń dotyczących nabywania towarów, w zamówieniu należy wskazać listę
konkretnych towarów wraz z liczbą sztuk/ilością, szczegółową specyfikacją, nazwą producenta
oraz ewentualnie linkiem do strony internetowej producenta i/lub aukcji w portalach
transakcyjnych (np. alibaba.com, 1688.com).
§ 4 Obowiązki i odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania podmiotów zewnętrznych realizujących
transport towarów oraz za działania innych takich podmiotów mających bezpośredni kontakt
z towarem. Sprzedawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za opóźnienie
w dostawie towarów oraz zniszczenie, kradzież i zagubienie towaru. - W przypadku zaistnienia zdarzeń, które będą rodzić po stronie Klienta roszczenia odszkodowawcze względem podmiotów wymienionych w pkt. 1, Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie przekazać Klientowi wszelkie informacje niezbędne do ich dochodzenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się dokonywać optymalnego wyboru dostawcy usług, mając na
względzie ich koszt oraz przewidywany czas dostawy. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za oclenie i inne obowiązki podatkowe powstałe
w związku z dostawą na rzecz Klienta towarów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wyłącznie na Kliencie ciąży obowiązek ustalenia, czy według przepisów krajowych państwa
adresata przesyłki dany towar podlega tym obciążeniom. Ryzyko związane z błędną oceną
stanu prawnego ponosi wyłącznie Klient. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za
konfiskatę towaru przez służby celne. - W przypadku złamania przepisów prawa przez Klienta Sprzedawca udostępni na wezwanie
organów państwowych jego dane oraz wszelkie inne niezbędne informacje. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przerw i awarii Serwisu, które
nie leżą po jego stronie, a są wynikiem działania osób trzecich lub czynników zewnętrznych czy
też siły wyższej. - Sprzedawca zobowiązuje się wykonywać analizy rynkowe rzetelnie, z dołożeniem należytej
staranności, z wykorzystaniem swojego doświadczenia biznesowego.
§ 5 Ochrona praw autorskich
- Zawartość Serwisu, w szczególności jego szata graficzna, są bezwarunkowo chronione przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.).
- Żaden element Serwisu nie może być bez zgody jego właściciela powielany lub
rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie. - Autorskie prawa majątkowe do utworów wykonanych przez Sprzedawcę w ramach wykonania
zleceń nie przechodzą na Klientów. - Naruszenie praw autorskich właściciela Serwisu skutkować będzie odpowiedzialnością prawną
określoną w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.),
2) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.),
3) Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 1993 nr 47
poz. 211 z późn. zm.).
§ 6 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest przedsiębiorstwo BLUESUITCASE SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (NIP: 6772453064, REGON: 386055909), ul. Josepha
Conrada 51, 31-157 Kraków (dalej: „Administrator”). - Administrator odpowiada za zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych Klientów
oraz pozostałych użytkowników Serwisu (dalej: „Użytkownicy”). - Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników na podstawie ich zgody oraz
w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Sprzedawcy. - Zgoda Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna i może zostać
w każdej chwili wycofana. - Na potrzeby realizacji zamówień Klientów, będących osobami fizycznymi, przetwarzane są ich
następujące dane osobowe:
a. imię nazwisko,
b. adres do korespondencji,
c. data urodzenia,
d. numer PESEL,
e. numer telefonu,
f. adres e-mail,
g. adres IP,
h. lokalizacja,
i. system operacyjny komputera/telefonu,
j. rodzaj przeglądarki internetowej. - W celu zapewnienia pełnej funkcjonalności Serwisu przetwarzane są również następujące
dane Użytkowników niebędących Klientami:
a. adres IP,
b. lokalizacja,
c. system operacyjny komputera/telefonu,
d. rodzaj przeglądarki internetowej. - Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez następujące kanały komunikacji:
a. pocztowy, na adres: ul. Josepha Conrada 51, 31-157 Kraków;
b. mailowy, na adres: hello@chinago.pl. - Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Serwisu.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klientów.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek zapisu z obowiązującym prawem Sprzedawca
deklaruje bezwzględne stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Serwisu
spowodowanych pracami konserwacyjnymi. Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia
wszelkich starań, by wspomniane ograniczenia odbywały się w sposób nieuciążliwy. - Sprzedawca i Klient w przypadku zaistnienia sporu podejmą kroki mające na celu zażegnanie
go w sposób polubowny. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, przy
czym zmiany nie będą naruszały praw nabytych przez Klientów na mocy poprzednio
obowiązujących zapisów. O zmianach Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną
powiadomieni na adres e-mail pozostający w zasobach Serwisu. Powiadomienie zostanie
wysłane na co najmniej 30 dni przed wejściem zmian w życie. Pozostali Użytkownicy zostaną
poinformowani w drodze komunikatu opublikowanego w Serwisie. - Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby
Sprzedawcy. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają właściwe
przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks
cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.). - Niniejszy Regulamin wchodzi w życie dnia 06.05.2020 r.